[Czuwaj] Spółka a nie spółka

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 13 Lut 2007, 14:25:43 CET

TOGRO.com.pl napisał(a):
> Ponieważ do tej pory nie sledzilem specjalnie uwaznie tego watku, to mimo
> wszystko proszę bys napisal:
> - czy GK realnie musiala doplacac do 4Ż - wykladac gotowke? Ile?
> - czy była jakas umowa (zaakceptowana przez obie strony) jak sytuacja będzie
> wygladala za 2, 3, 5 lat?
>
> Przyznam, ze nie daje mi spokoju fakt, ze zaraz po zwolnieniu dotychczasowej
> obsady 4Z pojawiaja się nowi ludzie. Wiecej obiecali? Mniej chca?

Nie będe podawał szczegółów, bo pomylę jakieś liczby, zresztą to nie był
mój zakres obowiązków.

Powiem tylko, że fakt iż spółka nie przynosi zysku bilansowego nie musi
koniecznie oznaczać, że dokłada się do niej pieniądze! Powiem więcej,
może być spokojnie tak, że spółka pomimo tego że nie przynosi zysku
bilansowego (bo na przykład sporo pieniędzy poszło w zeszłym roku na
nowe towary i inwestycje) oddaje część pieniędzy właścicielowi na różne
sposoby.