[Czuwaj] Zmiana konta, które podałem w spisie

13RDH "Gacki" gacki w poczta.onet.pl
Wto, 13 Lut 2007, 20:32:15 CET

Mam pewien problem spowodowany zmianą serwera, na którym mam konto pocztowe
podane w spisie harcerskim. Wpisałem tam jmil w edu.apple.pl a serwer
edu.apple.pl zmienił się w eduapple.pl. W związku z tym zmieniło się też
moje konto na jmil w eduapple.pl. W karcie spisowej zaznaczyłem, że chciałbym
dostawać na maila różne informacje. W związku z tym mam pytanie:
Czy takowe informacje będę wysyłane (chyba tylko w pierwszym roku dostałem
takich maili może 3, później była posucha)?
A jeśli tak, to gdzie można zmienić adres, na który mogą być one wysyłane?

Jerzy Mil