[Czuwaj] Zmiana konta, które podałem w spisie

Daniel Dobrijałowski orcus w ekoterm.net
Śro, 14 Lut 2007, 18:20:47 CET

Dnia 13-02-2007, wto o godzinie 20:32 +0100, 13RDH "Gacki" napisał(a):
> Czy takowe informacje będę wysyłane (chyba tylko w pierwszym roku dostałem
> takich maili może 3, później była posucha)?

To juz kwestia ludzi ktorzy w GK o takowy spis wystapia.

> A jeśli tak, to gdzie można zmienić adres, na który mogą być one wysyłane?

napisz na spis w zhp.pl za jakis czas lub zadzwon do KCh zeby tam zmienili
bo moze jeszcze nie wyslali danych a zmiana nie wymaga duzo czasu.

Pozdrawiam
orcus