[Czuwaj] Z dzisiejszych obrad Senatu - lustracja naczelnictwa

Piotr Tabor ptabor w czuwaj.net
Wto, 13 Lut 2007, 22:40:09 CET

Ja też, ja też jestem w doborowym towarzystwie:
IPN BU 0901/818 TABOR PIOTR

Pozdrawiam,
Piotr Tabor

PS. A niektórych prominentnych druhów to nawet podwójnie dają...

PS2. Przy okazji chciałem zauważyć, że lista ma także (prawie) cichych
czytelników
wśród szarych drużynowych.