[Czuwaj] Z dzisiejszych obrad Senatu - lustracja naczelnictwa

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 13 Lut 2007, 23:04:44 CET

07-02-13, Piotr Tabor <ptabor w czuwaj.net> napisał(a):

> Ja też, ja też jestem w doborowym towarzystwie:
> IPN BU 0901/818 TABOR PIOTR
>
> Pozdrawiam,
> Piotr Tabor
>
> PS. A niektórych prominentnych druhów to nawet podwójnie dają...
>
> PS2. Przy okazji chciałem zauważyć, że lista ma także (prawie) cichych
> czytelników
> wśród szarych drużynowych.

Ależ oczywiście! Ja też jestem prawie cichym uczestnikiem i jestem
drużynowym :) tylko granatowym nie szarym :))

A na serio to napisałem to po to, żeby pokazać, że Lista Wildsteina to
naprawdę za mały powód, żeby coś stwierdzić. Nawet gdy robi to sam KRÓL! :)