RE: Odp: Re[2]: [Czuwaj] O służbach GK

Michał Górecki goo.newsy w skua.pl
Pią, 16 Lut 2007, 13:55:22 CET

Nie chcę bronić żadnej strony, bo brak zamieszczenia tego newsa był kolejną
kroplą (puchar już dawno jest pełen, przelewa się i szambo nawet jest
przepełnione :] )

Ale dodam, że w tym tygodniu odbywała się reorganizacja obszary wizerunku w
związku z nową szefową, walka (może za mocne słowo) o to czy ma być jeden
wydział, czy dwa (promocja i informacja czy sama promocja), itp.

Niestety przegrała opcja której byłem fanem, a którą opisałem kilka maili
wcześniej. No ale cóż. Przecież nie mogę znać się na wszystkim :)