[Czuwaj] O służbach GK

Pią, 16 Lut 2007, 14:01:07 CET

Tekst oryginalnej wiadomości:
Od: Marcin Bednarski <parasol w harcerstwo.net>
Do: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Temat: Re: Odp: Re[2]: [Czuwaj] O służbach GK
Data: 2007-02-16 13:48:32

MB> Dorosłe i racjonalne. Jeżeli, ktoś nie wypełnia obowiązków, których się
MB> świadomie podjął, to należy go do tego zmusić lub zastąpić kimś innym. Drugie
MB> rozwiązanie w przypadku GK jest niewykonalne, więc zostaje pierwsze.

MB> Ja rozumiem, że dobra atmosfera jest ważna, ale nie za wszelką cenę. Pewne
MB> rzeczy trzeba nazywać po imieniu: niekompetencja, lenistwo, uchybienia w
MB> obowiązkach etc.

MB> --
MB> Czuwaj!

MB> parasol
MB> -----------------------------------------------------
> [...]

Halo!! Jakieś niepotrzebne zamieszanie się zrobiło. Jako jego
nieumyślny inicjator uprzejmie proszę o nieprzerysowywanie problemu.
Napisałem w swoim poście "zabawne", bo sytuacja rzeczywiście zabawna
- jedyna osoba znająca obecnie treść protokołu sama siebie by
informowała. Ale nie zarzucam nikomu niekompetencji, lenistwa ani
innych trudnych słów, których używasz.

Informacje o efektach posiedzenia są powieszone na stronie RN. I RN,
jako autor tych informacji, posiadający własnego sekretarza, jest
odpowiedzialna za publikowanie swoich informacji. I rzeczywiście,
jeśli jest taka potrzeba, to ten właśnie sekretarz, na polecenie
Przewodniczącego, powinien informować inne władze o podjętych
decyzjach.
W praktyce szybciej byłoby, gdyby te władze same ( obecne w osobie
Naczelnika ZHP i członków GK na całym posiedzeniu ), o ile uznają to
za stosowne, opublikowały informacje.

Zatem Marcinie, strzelasz z armat przeciw GK za to, że płot na rogu
niepomalowany. Strzelaj za to, że płotu gdzieś nie ma....

Rynio

Wiadomość wysłana przez program DRACO ORGANIZER http://www.dracosoftware.eu