[Czuwaj] O służbach GK

Pią, 16 Lut 2007, 14:13:28 CET

Dnia piątek 16 lutego 2007, Ryszard Rutkowski napisał:

> Zatem Marcinie, strzelasz z armat przeciw GK za to, że płot na rogu
> niepomalowany. Strzelaj za to, że płotu gdzieś nie ma....

Ciekawe, że to od razu armaty. Jak ktoś jest leniem, to się go powinno nazywać
leniem i to nie jest trudne słowo.

Ja tam w ogóle nic nie mam do tej konkretnie sprawy. Przecież o nikim
konkretnie nie napisałem, że jest leniwy, albo niekompetentny. Natomiast nie
akceptuję, że na pytanie:

>-----------------
>Od: Sławomir Waś <slawek w wasie.pl>
>Data: Dzisiaj 10:20:58
>Tak się zastanawiam, trochę prowokacyjnie, czy służby GK (rzecznik, promocja,
>wizerunek, itp. itd.) ogłosiły strajk włoski i postanowiły nie informować o
>zakończonym w niedzielę posiedzeniu RN?
>-----------------

Udziela się odpowiedzi:

>-----------------
>Od: "Iwona Jakimowicz" <ijakimowicz w wp.pl>
>Data: Dzisiaj 12:46:19

>To nie obrona sluzb GK ;)
>ale propozycja
>moze by sie tak dalo by np. sekretarz RN po kazdym posiedzeniu pisał newsa
>nt. najwazniejszych podjetych decyzji i slal go do umiesczenia na strone
>analogicznie takie newsy mogly by powstawac po spotkaniach komisji

>iwona
>-----------------

oraz

>-----------------
>Od: "Iwona Jakimowicz" <ijakimowicz w wp.pl>
>Data: Dzisiaj 12:46:19

>trzeba sie zastanawiac, czy bedziemy szukac winnych, czy postaramy sie, aby
na >stronie wisialo to czego chcemy
>-----------------

Jeżeli jest osoba odpowiedzialna za aktualności na stronie zhp.pl, to niech to
robi, jeżeli nie robi, to sprawmy żeby robiła. Robienie tego za nią nie jest
żadnym rozwiązaniem. Ja jako namiestnik mam swoje obowiązki, których się
podjąłem i się nimi zajmuję i przy tym pozostanę.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski Hufica ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
Nie wolno kaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)