Re: [Czuwaj] O służbach GK

phm. Jossarian jossarian w harcerstwo.net
Pią, 16 Lut 2007, 14:51:31 CET

> Ciekawe, że to od razu armaty. Jak ktoś jest leniem, to się go powinno
nazywać
> leniem i to nie jest trudne słowo.

Drogi Parasolu!
Poniewaz nie wiesz, a czytam, że nie wiesz, więc nie wiesz, tłumaczę. Za
newsy na stronie zhp.pl odpowiada jedna osoba, która nie może być wszędzie.
Niestety nie ma redakcji i dziennikarzy, których mogłaby wysłac tu i ówdzie,
by opisali i donieśli. Wobec tego system polega na tym, że po różnych
spotkaniach i wydarzeniach najlepiej samemu napisac informacje i podesłac
ją, co daje pewność, że informacja się ukaże i będzie taka jak chcemy. Inna
sprawa, że rzecznik prasowy ZHP, który redaguje kolumnę newsową nie może być
wszędzie gdyż nie wszędzie jest zapraszany (sam byłem rzecznikiem więc wiem,
że byłem nie na wszystkich posiedzeniach RN, bo nie na wszystkie byłem
zaproszony, albo w tym samym czasie miałem inne zobowiązania, np. szkolenia
w terenie).
Za moich czasów RN osobiście (tzn. poprzez swojego sekretarza) zapraszała
członków i instruktorów GK-i, którzy mieli być obecni na jej zbierawce - nie
wiem jak jest teraz.
Myślę, że w tym co napisali Ryszard i Iwona jest klucz. Gdyby osoba
redagująca newsy do strony RN, podrzuciła je do do rzeczniczki juz byłoby po
sprawie i myślę, że to jest najprostsze rozwiązanie na przyszłość.
I prosze Cię następnym razem nim zaczniesz komuś zarzucać "niekompetencję,
lenistwo, uchybienia w obowiązkach etc." sprawdź jak naprawdę wygląda
sytuacja. Tak sobie myślę, że jesli nawet nie Prawo Harcerskie, które każe
Ci uważać za brata każdego innego harcerza (także instruktora GK-i), to
powinna Tobą kierowac zwykła ludzka przyzwoitość.

Zubek