[Czuwaj] O służbach GK

Pią, 16 Lut 2007, 15:11:45 CET

Dnia piątek 16 lutego 2007, phm. Jossarian napisał:

> Drogi Parasolu!

Drogi Zubku!

Dziękuję, że wyjaśniłeś mi sytuację w jakiej musi działać osoba redagująca
newsy na stronie zhp.pl. Przeczytałem to, ale bez zainteresowania, bo mnie to
zupełnie nie interesuje. Widzę jednak z Twojej wypowiedzi, że zupełnie nie
rozumiesz o co mi chodzi. Jeżeli interesuje Ci, o co mi chodzi, to przeczytaj
poprzednie listy w tym temacie.

> Myślę, że w tym co napisali Ryszard i Iwona jest klucz. Gdyby osoba
> redagująca newsy do strony RN, podrzuciła je do do rzeczniczki juz byłoby
> po sprawie i myślę, że to jest najprostsze rozwiązanie na przyszłość.

Być może tak jest. Zajrzałem w swój zakres obowiązków, który uchwaliliśmy w
Komendzie Hufca i wiesz co? Okazuje się, że nie ma tam nic na temat strony
zhp.pl Nie jestem, więc zainteresowany tym, żeby rozwiązać sposób przepływu
informacji pomiędzy RN i GK. Za to są osoby odpowiedzialne, niech się tym
zajmą.

> prosze Cię następnym razem nim zaczniesz komuś zarzucać "niekompetencję,
> lenistwo, uchybienia w obowiązkach etc." sprawdź jak naprawdę wygląda
> sytuacja. Tak sobie myślę, że jesli nawet nie Prawo Harcerskie, które każe
> Ci uważać za brata każdego innego harcerza (także instruktora GK-i), to
> powinna Tobą kierowac zwykła ludzka przyzwoitość.

Odpowiadając w Twoim tonie: Proszę Cię zanim zaczniesz pisać publicznie, że
jestem człowiekiem nieprzyzwoitym  i nie kieruję się Prawem Harcerskim
spróbuj przeczytać wszystkie listy, na które odpowiadasz. Czuję się urażony
Twoimi insynuacjami ponieważ:

Nikogo nie nazwałem leniem i nie posądziłem o niekompetencję. Napisałem
jedynie, że jeżeli ktoś jest leniem, to należy to nazywać po imieniu, a nie
ubierać w ładne słówka, po to żeby było miło.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski Hufica ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
Nie wolno kaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)