Re: Re[2]: [Czuwaj] O służbach GK

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Pią, 16 Lut 2007, 20:08:07 CET

> Młyny GK-i mielą powoli, ale skutecznie. Zwłaszcza po zwróceniu uwagi na
> Czuwaju ;-)
> http://zhp.pl/index.php?do=news&navi=0001,0011&id=3728
> s00

No widzę, że prowokacja się trochę udała :-) Piszę, że trochę, ponieważ taka
informacja to żadna informacja. Ja wiem, że Misia wkrótce napisze fajną
notatkę z RN choćby na potrzeby "Czuwaja", ale chciałem się przekonać czy
mamy w ZHP rzecznika Związku czy GK. Opowiedź narzuca się sama. Rzecznik ZHP
już poniedziałek pisałby na stronie o tych uchwałach i przede wszystkim o
tym, co z nich wynika.
Dla przeciętnego użytkownika strony zhp.pl informacja by sobie poszukła
treści tych uchwał jest co najmniej zniechęcająca. A przecież z tej Rady
można byłoby zrobić kilka naprawdę NEWSÓW typu:
- RN NIE ROZWIĄZAŁA CHORĄGWI OPOLSKIEJ!!!
- RN WZYWA DO AUTOLUSTRACJI!!!
- NIE WYBIERAMY NOWEGO NSH NA ZJEŹDZIE PROGRAMOWYM!!!
- GK ZHP MA BUDŻET!!!
- HUFCE SZYKUJCIE SIĘ DO ZJADÓW!
itd. itp.
A tu np. ani słowa o stanowiskach RN - jakże ważnych!!!
Ale nie... Ale nie... (hi hi hi) Hitem na stronie jest odezwa kapelana...
Nie ujmując :-) nic kapelanowi oczywiście.
SW