[Czuwaj] O służbach GK

Pią, 16 Lut 2007, 20:21:50 CET

Dnia piątek 16 lutego 2007, Sławomir Waś napisał:

> No widzę, że prowokacja się trochę udała :-) Piszę, że trochę, ponieważ
> taka informacja to żadna informacja.

[ciach]

> Ja wiem, że Misia wkrótce napisze
> fajną notatkę z RN choćby na potrzeby "Czuwaja", ale chciałem się przekonać
> czy mamy w ZHP rzecznika Związku czy GK. Opowiedź narzuca się sama.
> Rzecznik ZHP już poniedziałek pisałby na stronie o tych uchwałach i przede
> wszystkim o tym, co z nich wynika.

[ciach]

> A tu np. ani słowa o stanowiskach RN - jakże ważnych!!!
> Ale nie... Ale nie... (hi hi hi) Hitem na stronie jest odezwa kapelana...
> Nie ujmując :-) nic kapelanowi oczywiście.

Drogi Sławku!

Zamiast szukać winnych (niczym prawicowe oszołomy) mógłbyś sam usiąść i
napisać te teksty. Czytałeś mam nadzieję przerażający opis Zubka o trudnej
sytuacji na odcinku informacyjnym. ;)

MSPANC ;)

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski Hufica ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
Nie wolno kaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)