Re: Re[2]: [Czuwaj] O służbach GK

PU "WIPRESS" wipress w interia.pl
Nie, 18 Lut 2007, 17:34:22 CET

----- Original Message -----
From: "Sławomir Waś" <slawek w wasie.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, February 16, 2007 8:08 PM
Subject: Re: Re[2]: [Czuwaj] O służbach GK

> No widzę, że prowokacja się trochę udała :-) Piszę, że trochę, ponieważ
taka
> informacja to żadna informacja. Ja wiem, że Misia wkrótce napisze fajną
> notatkę z RN choćby na potrzeby "Czuwaja", ale chciałem się przekonać czy
> mamy w ZHP rzecznika Związku czy GK. Opowiedź narzuca się sama. Rzecznik
ZHP
> [...]
> treści tych uchwał jest co najmniej zniechęcająca. A przecież z tej Rady
> można byłoby zrobić kilka naprawdę NEWSÓW typu:
> - RN NIE ROZWIĄZAŁA CHORĄGWI OPOLSKIEJ!!!
> - RN WZYWA DO AUTOLUSTRACJI!!!
> - NIE WYBIERAMY NOWEGO NSH NA ZJEŹDZIE PROGRAMOWYM!!!
> - GK ZHP MA BUDŻET!!!
> - HUFCE SZYKUJCIE SIĘ DO ZJADÓW!
> itd. itp.
> A tu np. ani słowa o stanowiskach RN - jakże ważnych!!!
> Ale nie... Ale nie... (hi hi hi) Hitem na stronie jest odezwa kapelana...
> Nie ujmując :-) nic kapelanowi oczywiście.

Czy tając powyższy tekst jestem porażony.
Nie ujmując wazności uchwał stwierdzam, że zaproponowane powyżej "newsy"
stałyby się
w krótkim czasie "strzałem w kolano" dla Związku pod względem polityki
informacyjnej.
Gratuluję Sławku pomysłu...

Maciej

Ustawiaj rekordy DNS dla swojej domeny >>
http://link.interia.pl/f1a1a