Re: Re[2]: [Czuwaj] O służbach GK

Iwona Jakimowicz ijakimowicz w wp.pl
Pią, 16 Lut 2007, 21:17:20 CET

Dnia 16-02-2007 o godz. 20:08 Sławomir Waś napisał(a):
> na
>
> No widzę, że prowokacja się trochę udała :-) Piszę, że trochę, ponieważ
> taka
> informacja to żadna informacja. Ja wiem, że Misia wkrótce napisze fajną
> notatkę z RN choćby na potrzeby "Czuwaja", ale chciałem się przekonać czy
> mamy w ZHP rzecznika Związku czy GK. Opowiedź narzuca się sama. Rzecznik
> ZHP
> już poniedziałek pisałby na stronie o tych uchwałach i przede wszystkim o
> tym, co z nich wynika.

To porazajace, ze rzecznik ZHP zamiast pisac o uchwalach RN, byl zajety przygotowywaniem szkolenia dla ludzi z hufcow
To porazajace, ze czlonkowie naszego zwiazku wzieli gore nad RN

prosze was RN nie jest pepkiem swiata, a jezeli zalezy nam na informacji to dbajmy o to wszyscy, bo jak pisal Zubek jedna osoba nie jest w stanie robic wszystkiego sama

moze ten rzecznik nie jest rzecznikiem wladz, a jednak tak jak powinien rzecznikiem ZHP

oczywiscie to moja subiektywna wypowiedz i ocena

jakbysmy chciele zrobic w Zwiazku jakiekolwiek reformy i nie tylko informacyjno-komunikacyjne to nic nie jestesmy wstanie zrobic bez wzajemnej wspolpracy

iwona

Poukładaj rozrzucone zabawki i zdobądź punkty!
"Dziewczyńskie porządki" - nowa, niesamowita gra logiczna - Kliknij:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fd74.html&sid=1021