Re: [Czuwaj] Składki z chorągwi

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Sob, 17 Lut 2007, 20:04:17 CET

Sławku, ile %towo wydatków GK pokryłyby same składki, przy obecnym budżecie,
gdyby były odprowadzone w 100% ?

----

Tegoroczny budżet to ok. 14 mln. Składek wchodzi ok. 1 mln. Tak więc 1/14.

Gdyby jednak odjąć z budżetu 4 mln kosztów Zlotu i 5 mln dotacji
przekazywanych do środowisk bedzie to już 1/5! A więc 20%!

To dla GK kwota niebagatelna i nie wiem, czy do czasu spłacenia 1 mln
zaległości składkowych międzynarodowych uda sie ją pomniejszyć. Choc
oczywistym z powodu podwójnej osobowości pprawnej na przysłży rok wydawałoby
się wzmocnienie składkami budżetów chorągwi. Ale mam nadzieje, że nad tym
popracuje Zespół Składkowy.

SW