[Czuwaj] Składki z chorągwi

Daniel Dobrijałowski orcus w ekoterm.net
Nie, 18 Lut 2007, 01:23:06 CET

Dnia 17-02-2007, sob o godzinie 20:08 +0100, Sławomir Waś napisał(a):
> Ja uważam, że jak sie tych członków rzeczywiście ma to nie ma problemu ze
> ściągnięciem składek. Np. biorą udział w imprezach hufcowych, gdzie
> warunkiem może być opłacenie składki. Np. zamiast wpisowego bo na dana imprę
> hufiec pozyskał grant.

To nie zawsze wyglada tak pieknie. Widzialem druzyny 40 osobowe ktore
wykazywaly 5 osob(czyli mniej niz przewidziane minimum). 5 osob mialo
wtep na imprezy hufcowe. Pozostalym to nie przeszkadzalo, bo oprocz nich
duzo wyjazdow organizowala druzyna a komendant nie wiedzial co z tym
zrobic. Ile mamy takich sytuacji? Ile podobnych?

> Dlatego od dłuższego czasu walczę z poglądem, że jest nas więcej niż na
> spisie. To kiepski argument kiepskich komendantów.

IMHO to sie mniej wiecej wyrownuje. Wiele ciekawych rzeczy widzialem.
Np. druzyny zanizaja ilosc czlonkow to komendant tworzy cale
druzyny-krzaki.

Ale spis znika juz niedlugo i bedzie przeciez cos innego, co mam
nadzieje rozwiaze troche problem sciagalnosci skladek, choc do tego
dluga droga i duzo zmian w regulacjach.

Pozdrawiam
orcus