[Czuwaj] Harcerskie idea³y

Aleksander Senk senk w post.pl
Nie, 18 Lut 2007, 16:44:10 CET

Bogdan W. Ciechomski napisa³(a):

> Jednak po zmianie przyrzeczenia pewnie pojawi siê jaki¶ KIHOD-M który bêdzie sk³ada³ przyrzeczenie na tradycyjn± rotê.

Warto przypomnieæ, ¿e KIHAM zaleca³ u¿ywanie nastepujacej roty
Przyrzeczenia:
Mam szczer± wolê ca³ym ¿yciem pe³niæ s³u¿bê Polsce, nie¶æ chêtn± pomoc
bli¼nim i byc poslusznym Prawu Harcerskiemu.

A jak sie pojawi... To moze byc tak jak jest (czyt: kazdy sobie rzepkê
skrobie, tudziez kazdy ma swoje Prawo i Przyrzeczenie), a moze -
zakladajac, ze zostanie jedna organizacja - bedzie tak jak proponowal
Admiral, zeby ZWIAZEK Harcerstwa Polskiego byl zwiazkiem wielu ruchow
programowo-metodycznych(-ideowych), z ktorych kazdy bedzie mial swoja
tozsamosc? A za tym - w dalszej konsekwencji - i systemy stopni,
wskazowki metodyczne, moze tez komisje stopni?
Czasem mi sie ten pomysl nawet podoba, bo jest latwiejszy do
zrealizowania niz federacja oddzielnych organizacji...

pozdrawiam
olek