[Czuwaj] Harcerskie Ideały - o przygotowaniu do dyskusji

Aleksander Senk senk w post.pl
Nie, 18 Lut 2007, 23:27:00 CET

Michał Górecki napisał(a):

> Olek, że zacytuję klasyków - jeśli chodzi o abstynencję, to "nie chce mi się
> z tobą gadać".

No, widze, ze coraz ostrzej lecisz :)
Ale takiej odpowiedzi sie nie spodziewalem. Chyba zaden jej akapit nie
dotyczy mojego listu, ani mnie (oprocz tego, ze jestem sympatyczny
facet, oczywiscie).

Jak nie chcesz ze mna, to rozmawiaj z innymi.
Ale rozmawiaj, staraj sie zrozumiec, a nie usilnie negujesz kazda probe
pokazania Ci, przy jakim rozumieniu idei abstynencji ma ona gleboki sens.
Moze nie byc zgody (miedzy nami, czy miedzy kimkolwiek w Zwiazku) na
temat tego, czy ma ona zostac czy nie, bo widac roznice priorytetow (czy
tez pryzmat spojrzenia, jakby to inaczej ujac) i jej nie przeskoczymy,
ale warto by przynajmniej wiedziec, co sie atakuje i co sie broni. A Ty
jednak szukasz coraz nowych sposob "pognebienia" idei abstynencji. To co
piszesz ostatnimi czasy na liscie wyraznie to pokazuje.
I to jest przykre.

Teraz, jak nie ze mna, to podyskutuj z autorami zacytowanych materialow.
No, chyba ze jest to na tyle trudne, ze sprawe postanowiles zalatwic
sprawę taką filipiką...

pozdrawiam, g00rek.
Czuwaj!
olek