RE: [**SPAM**] RE: [Czuwaj] Harcerskie Ideały - o przygotowaniu do dyskusji

Michał Górecki goo.newsy w skua.pl
Pon, 19 Lut 2007, 10:15:49 CET

Ech. No tak. Słowacki. Ale czego się spodziewać po nurcie romantycznym?
Może masowego samobójstwa po tak haniebnym wyniku zjazdu?
Może tak:

"
Kiedy się wypełniły dni
Odorem dekadencji,
prosto do nieba czwórkami szli
obrońcy abstynencji.

(A lato było piękne tego roku).

I tak śpiewali: Ach, to nic,
że tak bolały rany,
bo jakże słodko teraz iść
na te niebiańskie polany.
"

***

P.S. Dalej jestem otwarty na dyskusję o abstynencji za pomocą _logicznych_
argumentów :)