[Czuwaj] Harcerskie Idea³y - o przygotowaniu do dyskusji

Aleksander Senk senk w post.pl
Nie, 18 Lut 2007, 23:45:12 CET

czesiek w harcerstwo.net napisa³(a):

> Hmmm...
> Pozwolê sobie na pewn± "manipulacjê cytatem":
> (....)
> Szli krzycz±c: "Harcerstwo Harcerstwo!" - wtem jednego razu
> Chc±c krzyczeæ zapomnieli na ustach wyrazu;
> Pewni jednak, ¿e Pan Bóg do synów siê przyzna,
> Szli dalej krzycz±c: "Bo¿e! wychowanie! wychowanie!"
> Wtem Bóg z Moj¿eszowego pokaza³ siê krzaka,
> Spojrza³ na te krzycz±ce i zapyta³: "Jakie?"
> (....)

Jak widac ja nie jestem osoba, ktora za glowny cel harcerstwa uwaza
wychowanie, a raczej jestem za tym, zeby przechowywaæ tradycje niczym
wzorce w Sevres (a abstynencja jest oczywiscie taka tradycj± :)

Zastanawiam sie, czy a¿ tak dawno nie pisalem, ze g00rek probuje komus
wmowic tu takie rzeczy...? Bo ze sam w to wierzy, to znowu ja nie wierzê...

Ale odpowiadajac przekornie na pytanie:
 >Szli dalej krzycz±c: "Bo¿e! wychowanie! wychowanie!"
 >Wtem Bóg z Moj¿eszowego pokaza³ siê krzaka,
 >Spojrza³ na te krzycz±ce i zapyta³: "Jakie?"

A oni rzekli: "Nie jakie, lecz ilu! Trzystu tysiecy pragniemy!"
;)

pozdrawiam
olek