RE: [Czuwaj] Harcerskie Idea³y - o przygotowaniu do dyskusji

czesiek w harcerstwo.net czesiek w harcerstwo.net
Nie, 18 Lut 2007, 23:24:08 CET

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net]On Behalf Of Micha³ Górecki
Sent: Sunday, February 18, 2007 10:05 PM
To: 'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'
Subject: RE: [Czuwaj] Harcerskie Idea³y - o przygotowaniu do dyskusji

Hmmm...
Pozwolê sobie na pewn± "manipulacjê cytatem":
(....)
Szli krzycz±c: "Harcerstwo Harcerstwo!" - wtem jednego razu
Chc±c krzyczeæ zapomnieli na ustach wyrazu;
Pewni jednak, ¿e Pan Bóg do synów siê przyzna,
Szli dalej krzycz±c: "Bo¿e! wychowanie! wychowanie!"
Wtem Bóg z Moj¿eszowego pokaza³ siê krzaka,
Spojrza³ na te krzycz±ce i zapyta³: "Jakie?"
(....)
;-)

Czes³aw