RE: [Czuwaj] A na co nam Harcerskie Ideały

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Pon, 19 Lut 2007, 13:32:07 CET

Na  konferencji, którą robi nasz hufiec obecni będą nasi delegaci (jak i delegatka z Pragi Południe, która z racji wspólnej zbiórki wyborczej jest też i naszą delegatką ;-). Będą brać czynny udział w dyskusji.  Jestem więcej niż pewien, iż na zjeździe programowym będą  wyrażać zdanie ogółu instruktorów obecnych na zbiórce.
Stanowisko, które wypracujemy będzie reprezentowane także na zbiórce chorągwianej.

Podejrzewam, iż w hufcach, które organizują konferencje będzie podobnie.

Tak więc dla mnie  masz  dwa wyjścia:

1. Nie robisz nic, a po zjeździe, kiedy zmiany już się dokonają, będziesz mógł  wzbogacić swoją  retorykę o takie słowa i zwroty  jak "deforma" czy "znowu ten beton coś wymyślił, a my i tak będziemy robić swoje".

2. Użyjesz wszelkich sposobów, aby inni poznali Twoje zdanie. M.in. biorąc udział w swojej konferencji hufcowej i chorągwianej. Spróbujesz wpłynąć na swoich delegatów.

--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Północ