Re: [Czuwaj] A na co nam Harcerskie Idea³y

Pon, 19 Lut 2007, 14:54:13 CET

----- Original Message -----
From: <Rafal.Suchocki w pse.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, 19 February 2007 13:32
Subject: RE: [Czuwaj] A na co nam Harcerskie Idea³y

Na  konferencji, któr± robi nasz hufiec obecni bêd± nasi delegaci (jak i
delegatka z Pragi Po³udnie, która z racji wspólnej zbiórki wyborczej jest
te¿ i nasz± delegatk± ;-). Bêd± braæ czynny udzia³ w dyskusji.  Jestem
wiêcej ni¿ pewien, i¿ na zje¼dzie programowym bêd±  wyra¿aæ zdanie ogó³u
instruktorów obecnych na zbiórce.

A ja tego w³asnie nie jestem pewien. Delegata mamy. Z idea³ami. Ale nie
wiem, czy bêdzie g³osowa³ wg swego sumienia, czy instrukcji wyborczej
konferencji hufcowej.

DJD