[Czuwaj] A na co nam Harcerskie Idea³y

Pon, 19 Lut 2007, 13:34:24 CET

Tekst oryginalnej wiadomo¶ci:
Od: Dominik Jan Domin <djdomin w biol.uni.torun.pl>
Do: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Temat: [Czuwaj] A na co nam Harcerskie Idea³y
Data: 2007-02-19 13:16:11

DJD> Nie dziwiê siê. Na co mi - szeregowemu instruktorowi - taka konferencja?
DJD> Niech GK sobie wsadzi swoje pomys³y, w³adza hufca ma przykazane zrobiæ t±
DJD> konferencjê, to niech j± odwali - ale po co ja mam traciæ czas na to? Co to
DJD> mi da - szeregowemu instruktorowi?

Ja straszny ponurak jestem, wiêc niech mnie kto¶ o¶wieci - ironia
li tylko to jest, ¿art taki, czy to prawdziwe pogl±dy?

Bo je¶li prawdziwe, to polecam tê lekturê wszystkim tym, którzy
uwa¿ali, ¿e do czerwca nie zd±¿ymy podyskutowaæ....

Rynio

Wiadomo¶æ wys³ana przez program DRACO ORGANIZER http://www.dracosoftware.eu