Re: [Czuwaj] A na co nam Harcerskie Idea³y

Pon, 19 Lut 2007, 15:19:39 CET

----- Original Message -----
From: "Ryszard Rutkowski" <ryszardrutkowski w tlen.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, 19 February 2007 13:34
Subject: Re: [Czuwaj] A na co nam Harcerskie Idea³y

> Tekst oryginalnej wiadomo¶ci:
> Od: Dominik Jan Domin <djdomin w biol.uni.torun.pl>
> Do: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
> Temat: [Czuwaj] A na co nam Harcerskie Idea³y
> Data: 2007-02-19 13:16:11

> konferencja?
> zrobiæ t±
> Co to
>
> Ja straszny ponurak jestem, wiêc niech mnie kto¶ o¶wieci - ironia
> li tylko to jest, ¿art taki, czy to prawdziwe pogl±dy?
>
> Bo je¶li prawdziwe, to polecam tê lekturê wszystkim tym, którzy
> [...]

Ironia, przyjacielu, bo MI zalezy. Choæby dlatego jestem i czasem nawet
gadam na [czuwaju].

Ale widzia³em, ze w cytowanym przeze mnie li¶cie by³a informacja o ¿a³osnej
frekwencji (1 druzynowy na 20, reszta to komenda hufca i seniorzy). I co
zatem? Czy¿by ta dyskusja mia³a co¶ przynie¶æ? Co? Przy takiej frekwencji
druzynowych?

No i - jakie tematy mamy poruszaæ? Tylko 10 p PH? Bo "CK chyba nie chce
dyskusji o ateistach"?

DJD