Re: [Czuwaj] Harcerskie Idea³y - o przygotowaniu do dyskusji

Maria Szymanowska maria.szymanowska w gmail.com
Pon, 19 Lut 2007, 14:59:41 CET

07-02-19, czesiek.harcerstwo <czesiek w harcerstwo.net> napisa³(a):
> Mam propozycjê.
> Niech WBiA GK ZHP przeprowadzi badanie
> jak w ostatnich 10 latach zmienia³a siê liczebno¶æ ¶rodowisk ZHP
> prowadzonych przez instruktorów "proabstynenckich"
> a jak zmienia³a sie liczebno¶æ "reszty".
>
> Czes³aw

A jaka jest korelacja miedzy instruktorem "proabstynenckim" a
liczebno¶ci± ¶rodowiska???

Moge daæ przyk³ad mojego ¶rodowiska prowadzonego przez instruktorów
proabstynenckich. Dwie dru¿yny- mêska i ¿eñska w 2000 roku liczy³y
razem oko³o 50 osób, teraz dru¿yny s± w zasadzie do rozwi±zania- razem
licz± oko³o 12 cz³onków.
I mam wra¿enie, ¿e proabstynenckie podej¶cie instruktorów nie mia³o
¿adnego wp³ywu na liczebno¶æ dru¿yn, chodzi³o raczej o jako¶æ i
zaanga¿owanie instruktorów. Teraz dru¿ynowi po prostu nie sa tak
dobrzy jak ci, którzy prowadzili dru¿yny 7 lat temu. I absolutnie nie
ma to zwi±zku z alkoholem.

pozdrawiam
Marysia Szymanowska