Re: [Czuwaj] Harcerskie Idea³y - o przygotowaniu do dyskusji

Krzysztof Ludwig krzysiekl w interia.pl
Pon, 19 Lut 2007, 17:23:58 CET

----- Original Message -----
From: "Micha³ Górecki" <goo.newsy w skua.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, February 19, 2007 4:50 PM
Subject: RE: [Czuwaj] Harcerskie Idea³y - o przygotowaniu do dyskusji

W danym momencie tak jest.
I co, jak dzi¶ jestem abstynentem, to ju¿ na zawsze?

Oczywi¶cie idea³em jest "jest czysty w my¶li, mowie i uczynkach" a
abstynencja jest pewnym uszczegó³owieniem.
Dzi¶ nie pi³em, tak jak dzi¶ nie sk³ama³em.

Tak jak z punktem o pogodnym harcerzu. Dzis by³em pogodny i mam zamiar byæ i
jutro. Mo¿e mi siê udaæ, ale niekoniecznie.

Czy jeste¶ teraz pogodny? Je¶li tak, to mo¿e nie jest to idea³, bo Ci siê
uda³o go osi±gn±æ?

Krzysiek

Oficjalne konto pocztowe europejskich internautow!
>>> http://link.interia.pl/f19e8