RE: [Czuwaj] Harcerskie Ideały - o przygotowaniu do dyskusji

Michał Górecki goo.newsy w skua.pl
Pon, 19 Lut 2007, 16:50:18 CET

Nie no Krzysiek, właśnie nie! To wynika z definicji ideału! Czy ty
rzeczywiście potrafisz zerojedynkowo wskazać, że ktoś jest np. dobry, albo
szczery?
Obiektywnie TAK / NIE?

No co ty. To szacunek. A tyle lat nad tym myślano ;))))))

No szczerze z ideałami jest tak, że się do nich ciągle dąży. Abstynencja
jest albo jej nie ma.