Re: [Czuwaj] Harcerskie Idea³y - o przygotowaniu do dyskusji

Krzysztof Ludwig krzysiekl w interia.pl
Pon, 19 Lut 2007, 17:31:52 CET

----- Original Message -----
From: "Micha³ Górecki" <goo.newsy w skua.pl>

 Zamiast mnie odpowiedzia³ juz Olek.

> Bo znowu patrzymy przez pryzmat instruktorów, a nie harcerzy. NAPRAWDÊ
> instruktor obchodzi mnie tylko tyle ile jest w stanie zdzia³aæ dla
> harcerzy.
>
> "Bo po to oni s±. Po to s±. Po to s± oni"
>
> :)

Mnie te¿ instruktor (z punktu widzenia ca³ej organizacji) obchodzi tyle ile
jest w stanie zdzia³aæ dla harcerzy.
Dlatego zale¿y mi na dobrych i ideowych instruktorach.

> Przypomina mi to dyskusjê w pewnym ¶rodowisku, gdzie wywindowano na maksa
> stopnie.
> Nikt prawie ich nie zdobywa³. I co teraz??!! OBNI¯YÆ WYMAGANIA??
> NIGDYYYY!!

Tam, gdzie siê je przyznaje "na krzywy ryj" te¿ nie s± popularne. Nie mówi±c
o skuteczno¶ci wychowawczej.

Zatem trzeba zachowaæ zdrowy rozs±dek i przewidywaæ skutki.

Krzysiek

ps. wychodzê z domu, odpiszê byæ mo¿e nie dzi¶

Duze przesy³ki to betka. Nawet 50MB na raz!
>>> http://link.interia.pl/f19e7