Re: [Czuwaj] Harcerskie Ideały - o przygotowaniu do dyskusji

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Pon, 19 Lut 2007, 20:50:55 CET

> Oczywiście, że nie warunkuje odejścia. Ale wielu może uznać, że w
> organizacji, która idzie na łatwiznę nie chce być.
> Sam bym się poważnie nad tym zastanawiał.
>
> Krzysiek

A ja własnie chyba juz nie. Skoro przetrwaliśmy bycie w jednym Związku z
komuchami i wyzywanie nas od czerwonego harcerstwa, to może w przypadku
zmiany prawa tez nie wartałoby odchodzić?
Zwłaszcza, że tzw. pójście na łatwiznę przeciwstawiłbym likwidacji
zakłamania...
SW