Re: [Czuwaj] Harcerskie Idea³y - o przygotowaniu do dyskusji

Pon, 19 Lut 2007, 17:43:38 CET

----- Original Message -----
From: "Aleksander Senk" <senk w post.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, 19 February 2007 16:55
Subject: Re: [Czuwaj] Harcerskie Idea³y - o przygotowaniu do dyskusji

> Instruktor-abstynent promuje wstrzemie¼liwosc wsrod swoich harcerzy tak
> dlugo, az nie zostana oni abstynentami. A jak juz zostana, to razem moga
> promowac wstrzemie¼liowsc na zewnatrz organizacji

A jesli nie zostan±? Albo nie chc± zostaæ? Nie czuj± potrzeby zalewania pa³y
na kazdej imprezie, ale nie chc± zostaæ i mieæ np. prawo do wypicia tej
lamki szampana? Albo w³asnie tego 1 piwa. To co? Wywaliæ?

Mam harcerza, który mi powiedzia³, ¿e nie chce sk³adac przyrzeczenia, bo nie
bêdzie przyrzeka³ falszywie - nie zamierza zostaæ abstynentem (choæ jest
nie-imprezowicz i w porz±dku). To co? Tego wywaliæ, a zak³amanych trzymaæ?

DJD