[Czuwaj] Harcerskie Idea³y - o przygotowaniu do dyskusji

Aleksander Senk senk w post.pl
Pon, 19 Lut 2007, 22:19:07 CET

Dominik Jan Domin napisa³(a):

> A jesli nie zostan±? Albo nie chc± zostaæ? Nie czuj± potrzeby zalewania
> pa³y na kazdej imprezie, ale nie chc± zostaæ i mieæ np. prawo do wypicia
> tej lamki szampana? Albo w³asnie tego 1 piwa. To co? Wywaliæ?

Zadajesz dziwne pytania... I w nieco emocjonalnym tonie.
Mysle, ze ja na nie nieraz odpowiadalem, wiec moje zdanie juz znasz. I
wiesz, ze w moim przekonaniu - wynikajacym z praktyki - sprawa nigdy nie
staje w ten sposob na ostrzu noza.

W innym liscie pisales tez:
 >I zdefiniujemy, jak szybko i z jakim zaangazowaniem mam wykonywac
 >polecenie...
 >I zdefiniujemy, po jakim czasie obowi±zuje zatarcie skazania za akt
 >niepos³uszeñstwa i mogê zaznaczyæ sobie krateczkê "TAK, jestem
 >Pos³uszny".

Mam nadzieje, ze zrozumiales, ze to byl konstrukt teoretyczny. Wiec
Twoje emocje i kpina nie sa potrzebne.

pozdrawiam
olek