Re: [Czuwaj] Harcerskie Idea³y - o przygotowaniu do dyskusji

Wto, 20 Lut 2007, 13:49:13 CET

----- Original Message -----
From: "Aleksander Senk" <senk w post.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, 19 February 2007 22:19
Subject: Re: [Czuwaj] Harcerskie Idea³y - o przygotowaniu do dyskusji

> Dominik Jan Domin napisa³(a):

> Zadajesz dziwne pytania... I w nieco emocjonalnym tonie.
> Mysle, ze ja na nie nieraz odpowiadalem, wiec moje zdanie juz znasz. I
> wiesz, ze w moim przekonaniu - wynikajacym z praktyki - sprawa nigdy nie
> staje w ten sposob na ostrzu noza.

Twoje zdanie znam. Ja te¿ cz³owieka nie wywali³em. Przeciwnie, nabra³em doñ
wiêkszego szacunku.

> W innym liscie pisales tez:
>
> Mam nadzieje, ze zrozumiales, ze to byl konstrukt teoretyczny. Wiec Twoje
> emocje i kpina nie sa potrzebne.

Ale ja nie lubie teorii nieprzek³adalnych na praktykê. I ciêzko mi siê
zgodziæ z zerojedynkowo¶ci± Idea³ów. Chyba, zeby tylko po to, aby okreslic,
ze nikt z nas nie ma nigdzie zaznaczonej krateczki TAK.

Choæby s³owno¶æ. Dzi¶ rano zbudzi³ mnie telefon, od pani, z któr± czasem
wspó³pracujê. Nawi±zuj± rozmowê zaczê³a od "Chyba ciê nie zbudzia³am?" a ja
perfidnie i z³o¶liwie j± OK£AMA£EM: "Nie, sk±d¿e". I jako¶ ¼le siê z tym nie
czujê, mimo s³owa, Zawiszy i tak dalej...

Zerojedynkowo¶æ idea³ów? Nie dla mnie.

Dominik Jan Domin