[Czuwaj] Harcerskie Idea³y - o przygotowaniu do dyskusji

Aleksander Senk senk w post.pl
Wto, 20 Lut 2007, 14:03:10 CET

Dominik Jan Domin napisa³(a):

> Ale ja nie lubie teorii nieprzek³adalnych na praktykê. I ciêzko mi siê
> zgodziæ z zerojedynkowo¶ci± Idea³ów. Chyba, zeby tylko po to, aby
> okreslic, ze nikt z nas nie ma nigdzie zaznaczonej krateczki TAK.

[ciach]

Dominik.. czytasz z doskoku i nie ³apiesz o co chodzi :)

To by³ przyklad, ze jak sie uprzec, to kazdy "ideal" mozna traktowac
zero-jeden. Tylko to jest bez sensu, bo punkty w PH pokazuja drogê. 10
punkt takze. A nawet samo osiaganie abstynencji - ktora jest dopiero
baza do realizownia wytycznych tego punktu - moze byc drog±.

> Choæby s³owno¶æ. Dzi¶ rano zbudzi³ mnie telefon, od pani, z któr± czasem
> wspó³pracujê. Nawi±zuj± rozmowê zaczê³a od "Chyba ciê nie zbudzia³am?" a
> ja perfidnie i z³o¶liwie j± OK£AMA£EM: "Nie, sk±d¿e". I jako¶ ¼le siê z
> tym nie czujê, mimo s³owa, Zawiszy i tak dalej...

DJ, Prosze... To juz bylo... to dziecinny argument i nie pasuje nawet do
tej owej teoretycznej definicji, ktora mielibysmy tworzyc. (sprawdz,
czym mialaby sie ona charakteryzowac).

Pozdrawiam, zycze milego dnia i nadal licze, ze czas ostudzie emocje i
pozwoli przemyslec argumenty, ktore tu padaly. I naprawde nie ma co
obciazac wczorajszej dyskusji niepotrzebnymi wstawkami.

olek