Re: [Czuwaj] Harcerskie Ideały - o przygotowaniu do dyskusji

hm. Rafal Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Pon, 19 Lut 2007, 22:22:20 CET

----- Original Message -----
From: "Sławomir Waś" <slawek w wasie.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, February 19, 2007 10:06 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Harcerskie Ideały - o przygotowaniu do dyskusji

> i wola odejsc, niz zyc w

> Owszem da się zrozumiec, ale czy łatwo? W 1985 roku składałem
przyrzeczenie
> wg roty z 1932 roku, dalekiej od oficjalnej.
> Po drodze razem z ZHP byłem (jak wszyscy harcerze wtedy) członkiem PRON...
> Nawet podwójnym, bo jeszcze z PTTK.
> Nie mam wątpliwości do do wartości. Mimo ewentualnej zmiany prawa
pozostanę
> abstynentem. Czy wolność od wszelkich nałogów to nie wartość?
> SW

Wartosc, ale... wiesz, jak odetchne od projektu, to cos Ci napisze na priva,
tylko mi sie przypomnij. PRON bylo w 1984 roku i wtedy byly inne relacje.
Czlonkiem ZHP jestem od 1982 r. Skladalem Przyrzeczenie rok po Tobie wg Roty
z 1932 roku. Nie mniej jednak ja identyfikuje sie wlasnie z tym PH, bo to
Harcerskie Idealy - niezmienne. Program - tak, instrumenty metodyczne - jak
najbardziej. Nie wiem, czy zostane w ZHP, jesli dojdzie do zmiany PH. Ale
przeciez nie dojdzie, bo nie po to zostal zwolany ZJazd Nadzwyczajny,
prawda? :)

Pozdrawiam
Viking-Szczecin