[Czuwaj] Harcerskie Ideały - o przygotowaniu do dyskusji

Aleksander Senk senk w post.pl
Pon, 19 Lut 2007, 22:21:56 CET

Sławomir Waś napisał(a):

> Nie mam wątpliwości do do wartości. Mimo ewentualnej zmiany prawa pozostanę
> abstynentem. Czy wolność od wszelkich nałogów to nie wartość?

Sławku... cofamy sie w tej dyskusji...
Tak - wolnosc od nalogow to tez wartosc.

Dla niektorych wartoscią jest tez zycie w zupelnym oderwaniu od cywilizacji.
Ale w harcerstwie mamy do czynienia z inną wartoscia, specjalnym jej
wykorzystaniem i dyskutujemy o tym, jak istotna jest ta wartosc oraz
jakie beda konsekwencje jej porzucenia tudziez zastapienia czyms innym

pozdrawiam
olek