Re: [Czuwaj] Harcerskie Ideały - o przygotowaniu do dyskusji

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Pon, 19 Lut 2007, 22:06:38 CET

i wola odejsc, niz zyc w
> zaklamaniu, ze identyfikuja sie z Prawem, ktore bedzie dla nich obce. To
> chyba latwo zrozumiec? :)
>
> Pozdrawiam
> Viking-Szczecin

Owszem da się zrozumiec, ale czy łatwo? W 1985 roku składałem przyrzeczenie
wg roty z 1932 roku, dalekiej od oficjalnej.
Po drodze razem z ZHP byłem (jak wszyscy harcerze wtedy) członkiem PRON...
Nawet podwójnym, bo jeszcze z PTTK.
Nie mam wątpliwości do do wartości. Mimo ewentualnej zmiany prawa pozostanę
abstynentem. Czy wolność od wszelkich nałogów to nie wartość?
SW