Re: [Czuwaj] Harcerskie Idea³y - o przygotowaniu do dyskusji

Krzysztof Ludwig krzysiekl w interia.pl
Pon, 19 Lut 2007, 21:54:05 CET

----- Original Message -----
From: "S³awomir Wa¶" <slawek w wasie.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, February 19, 2007 8:50 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Harcerskie Idea³y - o przygotowaniu do dyskusji

> A ja w³asnie chyba juz nie. Skoro przetrwali¶my bycie w jednym Zwi±zku z
> komuchami i wyzywanie nas od czerwonego harcerstwa, to mo¿e w przypadku
> zmiany prawa tez nie warta³oby odchodziæ?
> Zw³aszcza, ¿e tzw. pój¶cie na ³atwiznê przeciwstawi³bym likwidacji
> zak³amania...
> SW

:) Chyba ¿artujesz?
Likwidacja zak³amania by³aby, gdyby wyeliminowaæ ca³kowicie nastêpuj±ce
punkty Prawa: 2, 4, 7, 9, 10 (ca³y!) a mo¿e tez i inne.

Nawet je¶li wpisana bêdzie trze¼wo¶æ, to prawie wcale nie zmniejszy to
zak³amania. Mamy ca³e rozpite hufce i je¶li kto¶ my¶li, ¿e uda siê chocia¿by
wyeliminowaæ w krótkim czasie (mniej ni¿ 20 lat) chocia¿by nadu¿ywanie
alkoholu na obozach, to siê myli. Tam gdzie pij± wszyscy (np. oprócz 2, czy
3 osób), tam piæ bêd±. Sami siê wyrzucaæ nie bêd±.
A je¶li bêdzie wpisane, ¿e nie wolno poddawaæ siê na³ogom, to co uczyniæ z
palaczami? Wczoraj us³ysza³em szacunki wg których pali wiêkszo¶æ komendantów
hufców w pewnej chor±gwi. Argument o likwidacji zak³amania do mnie nie
przemawia.

A chcia³bym, ¿eby pozwolono pracowaæ w spokoju tym, którym zale¿y na
abstynencji u dzieci.

Krzysiek

Przedluz domene.PL za 75 z³ >> http://link.interia.pl/f1a19