=?iso-8859-2?Q?RE:_=5BCzuwaj=5D_Wychowanie_=5BHarcerskie Idea=B3y_-_zaczy?= namy powtorki :)]

Aleksander Senk senk w post.pl
Wto, 20 Lut 2007, 00:18:35 CET

Michał Górecki napisał(a):

> O, o, właśnie.
>
> Czy naprawdę harcerze to tacy idioci, że wszystko trzeba pokazywać im
> dosłownie? My ten przykład osobisty tak mitologizujemy, że bardziej się nie
> da chyba...

Nie. Harcerze to takie istoty, ktore nie uwierza, ze  mozna nie pic. I
jezeli nikt im nie pokaze, ze to mozliwe, to beda pili.
A podobno nie moga...

> Ja myślę, że taki przykładów, Parasol, jest znacznie więcej. Ale zaraz
> dowiemy się, że to nie tak. Że abstynencja jest inna. Bo w nią się wierzy,
> bo to wielka idea.

G00rek... Prosze, przestan  p... paplac.

> A ja głupi zawsze myślałem, że to tylko narzędzie.

Zle myslisz. Ale mlody jestes... masz jeszcze czas.
Mysle, ze wystarczy po prostu chciec. Odrobina woli zrozumienia. A nie
uparty brak woli zrozumienia pogladow abstynentow. (nie zgodzenia sie z
nimi. Zrozumienia.)

pozdrawiam
olek