RE: [Czuwaj] Wychowanie [Harcerskie Ideały - zaczynamy powtorki :)]

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 20 Lut 2007, 00:06:00 CET

O, o, właśnie.

Czy naprawdę harcerze to tacy idioci, że wszystko trzeba pokazywać im
dosłownie? My ten przykład osobisty tak mitologizujemy, że bardziej się nie
da chyba...

Ja myślę, że taki przykładów, Parasol, jest znacznie więcej. Ale zaraz
dowiemy się, że to nie tak. Że abstynencja jest inna. Bo w nią się wierzy,
bo to wielka idea.

A ja głupi zawsze myślałem, że to tylko narzędzie. To znaczy nie zawsze.
Kiedyś przechodziłem zafascynowanie nią. Ale mi przeszło :P