[Czuwaj] zmiany w organizacji

rafal w harcerz.pl rafal w harcerz.pl
Wto, 20 Lut 2007, 09:53:08 CET

Ja mam taka mala propozycje... Powiem szczerze, ze obserwujac od 25 lat
zmiany jakie sa wprowadzane w ZHP, uwazam wiele z nich za nieprzemyslane
i niesprawdzone, bo ktos mial wizje i wizja sie rozjechala z
rzeczywistoscia. Wiec moze skorzystac z mozliwosci jakie daje nam
tworzenie Ruchow Programowo-Metodycznych i zanim sie zmiany wprowadzi,
to przetestowac je przez jakis okres w srodowiskach, ktore sie zglosza
albo ktorym sie zlozy taka propozycje? Moze dzieki temu unikniemy
"wylewania dziecka z kapiela", a czyjes wizje beda mialy szanse zmierzyc
sie z rzeczywistoscia?

Pozdrawiam
Viking-Szczecin