[Czuwaj] zmiany w organizacji

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 20 Lut 2007, 10:25:00 CET

Widzisz. Sęk w tym, że nie wszyscy uważają że są one nieprzemyślane. Powiem
więcej, to czy są przemyślane i wypracowane to wręcz fakty, nie wiem czy
jakakolwiek inna zmiana była tak dyskutowana i konsultowana jak np. zmiana
metodyczna do której pewnie też pijesz.

Właśnie zbyt dużo konsultacji hamuje rozwój naszego ruchu. Jak statek,
którego kapitan co chwilę schodzi do załogi i pyta gdzie płynąć, czy aby
dobrze płynie i daje mapę do sprawdzenia. Stymże załoga w dużej mierze nie
wie za bardzo jak mapę w tak dużej skali obsługiwać. I znajduje sobie swoją
wioskę na mapie i mówi o tuu, tuu.

Mamy demokrację i demokratycznie wybrane władze dokonują decyzji. Nie mamy
(całe szczęście) demokracji bezpośredniej.
Jeśli zawodzi nas demokracja to przyjrzyjmy się jak ją zmienić. Ale o tym w
następnym mailu.