[Czuwaj] zmiany w organizacji

rafal w harcerz.pl rafal w harcerz.pl
Wto, 20 Lut 2007, 10:47:37 CET

Michał Górecki napisał(a):

> [...]
G00rek, ustalmy jedno - nie pije :P

A powazniej juz. To, ze nie uwazaja, "ze są one nieprzemyślane", nie
oznacza, ze maja racje. Jakos co do faktow nie moge sie z Toba zgodzic.
Bo na razie, to strony obrzucaja sie argumentami, a zadna siebie nie
slucha. Kazdy okopal sie na pozycjach i rzuca swoje "kamienie", baczac
aby nie dostac od przeciwnika.

Porownanie ze statkiem chybione. Dlatego, ze tu nie chodzi o krotko
terminowy cel - doplyniecie do portu, tylko w ktorym kierunku plynac. I
przestan z ludzi robic glupszych od siebie, bo to jest niesmaczne :/

G00rek, moze juz darujesz sobie tworzenie teorii i modelow? Bo zaczynam
sie powaznie obawiac o Zwiazek, jesli twoje utopie zaczna wchodzic w zycie.

Pozdrawiam :/
Viking-Szczecin