[Czuwaj] Zmiana 1 p PH

Aleksander Senk senk w post.pl
Wto, 20 Lut 2007, 16:18:38 CET

Dominik Jan Domin napisał(a):

> Skoro pozostajemy przy tradycyjnym PH, to może - uzupełnijmy to, co sie
> wydarzyło dawno temu, i przywróćmy również i 1 p PH TRADYCYJNY (tj. z
> roku 1932) format?

> Bo te obecne "harcerz sumiennie spełnia swoje obowiązki wynikające z
> Przyrzeczenia Harcerskiego" to jakieś takie ni wypiął, ni przyłatał...
> Akurat punkt dla sklerotyków, którzy zapomnieli o tym, co przyrzekali i
> im sie przypomina...

Mnie "wielkie osiagniecie" tego punktu, ktorym jest "stworzenie pętli
miedzy Przyrzeczeniem i Prawem" jakos nie przekonuje. Juz wystarczy, ze
Przyrzeczenie okresla nam miejsce Prawa w zyciu harcerza.

Ale żeby wrocic do pierwszego punktu w wersji z 1932 trzeba najpierw
"rozpracować" kwestię Boga w harcerstwie.
Wiec chyba musisz zaczac od tej strony i od tego problemu :)

pozdrawiam
olek