[Czuwaj] Harcerskie Idea³y - o przygotowaniu do dyskusji

Aleksander Senk senk w post.pl
Wto, 20 Lut 2007, 16:30:03 CET

Dominik Jan Domin napisa³(a):

> Olek! Mokotów to nie ca³y ¶wiat!

Pamietam, ze to nie caly swiat.
Ale powiedz mi, prosze, ze w/w kwestie wzbudzaja kontrowersje chocby
zblizone do kontrowersji zwiazanych z kwestia abstynencji.

Poza tym:
Mysle, ze podane przez Ciebie przyklady s± wyrazem braku dbalosci o
realizowanie idei harcerskiej. Ale nie s± przykladem otwartego i
powszewchnego buntu przeciw konkretnym wartosciom i zasadom.
To bardziej braki w wyszkoleniu i umiejetnosciach, niz spor ideowy.

Dziwiê sie wiec temu porownaniu.

Ponownie namawiam Cie takze, do ostrozniejszego uzywania sformulowan i
wykrzyknien.
Wypowiadam sie za siebie i z perspektywy swoich doswiadczen, ktore nie
s± powszechne nawet na Mokotowie.

Poza tym - jak widzisz, sa osoby, ktore probuja sprowadzic dyskusje do
konkluzji, ze skoro jestem z dobrego srodowiska z dobrego hufca, to
znaczy, ze nie wiem co mowie.

Zadziwiaja mnie tez pewne postawy wobec Mokotowa... To jakas mieszanka
podziwu i niecheci, zazdrosci i lekcewazenia, chwalenia/wyrozniania i
nieprzepartej chêci robienia dokladnie odwrotnie niz tu...

pozdrawiam
olek