[Czuwaj] Re: harcerstwo 2k

Bogdan W. Ciechomski bogdan288 w o2.pl
Wto, 20 Lut 2007, 22:54:19 CET

"Jeśli chcesz pokazać szkołę małych morderców..."

 Augustów - Roverway 0:45 Chłopak z karabinem i jeszcze kogoś  w mundurze wojskowym biją. Na serio 1ADW ma najfajniejsze z playlisty
Kielce 1:05 harcerze w mundurach wojskowych (co my wojsko?) ale za to fajny totem w 2:01
Uważam jednak że najbardziej harcerskie są filmy 18 KDH

W ramach dodawania wysyłam wam propozycję czy dołączam do grupy? Udało mi się znaleść dwa słabszej jakości , ale nikt się nie zabija i nie śpiewa stokrotki. Naprawdę ciężko jest sprostać waszym kryteriom

Przy okazji - ktoś z nas robi happy tree friends http://www.youtube.com/watch?v=ZUaYE8J2t-k

HO Bogdan Ciechomski
Hufiec Warszawa - Praga Południe

Wiadomość wysłana przez program DRACO ORGANIZER http://www.dracosoftware.eu