[Czuwaj] o Mokotowie, by³o: Harcerskie Idea³y - o przygotowaniu do dyskusji

rafal w harcerz.pl rafal w harcerz.pl
¦ro, 21 Lut 2007, 08:56:54 CET

Micha³ Górecki napisa³(a):

Acha, czyli prowadzenie druzyny nie jest dzialaniem w polu? Dzieki :)
Zapamietam to sobie :)
> Nie, nie chodzi o równanie w dó³. Ale je¶li ka¿ê osobom zupe³nie bez
> kondycji biegaæ 5 kilometrów bez przerwy to oni albo padn±, albo zrezygnuj±
> (przyk³ad z dedykacj± dla Vikinga :P )

Jestes sadysta? Czy mnie masz za sadyste? Po to sa instrumenty
metodyczne, aby pewne rzeczy rozkladac w czasie. A osobisty przyklad
instruktora jest zacheta i motywuje ludzi do pracy nad soba. Inaczej
uslyszy sie "po co sie starac, przeciez wszyscy instruktorzy pija/ pala/
itp.". Porownanie bardzo nie trafione to raz. A dwa nie ma ze mna nic
wspolnego.

Pozdrawiam
Viking-Szczecin