RE: [Czuwaj] Autorytet, było: Harcerskie ideały

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 21 Lut 2007, 09:34:39 CET

1. Jak to się ma do demokracji.

2. Jak rozpoznać, ocenić autorytet? Żyjący. Pisałem już o tym na forum ZHP,
czy nie brakuje nam dziś autorytetów, żyjących. I czy nie jest to tak, że
one "tworzą się" głównie po śmierci?