RE: [Czuwaj] o Mokotowie, było: Harcerskie Ideały - o przygotowaniu do dyskusji

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 21 Lut 2007, 09:40:08 CET

Tak, tak, czekałem aż to napiszesz albo ty, albo soo.
Nie będę już nic pisał o grodzie, którego resztki są w Lasku Bródnowskim, bo
nas nikt nie zrozumie :P
Ja jestem wychowany w duchu "dużej Pragi" i o to mi właśnie chodziło.
Zresztą dla znakomitej pewnie większości po tej stronie Wisły to już tylko
Praga i Azja :)

I mówię o czasach dzisiejszych o odczuciach osób mi znanych na przełomie
tysiącleci ;) Ale to oczywiście subiektywne.