[Czuwaj] o Mokotowie, by³o: Harcerskie Idea³y - o przygotowaniu do dyskusji

Witold Pietrusiewicz smyrwa w poczta.onet.pl
¦ro, 21 Lut 2007, 04:38:53 CET

Aha, jeszcze jedno w innej sprawie:

Micha³ Górecki napisa³(a):
> Ale sk³ama³bym te¿, gdybym nie powiedzia³, ¿e wiele spraw by³o dla nas -
> ch³opaków z Pragi - zupe³nie abstrakcyjnych. I dla naszych ludzi, którzy
> je¼dzili na wasze kursy, po prostu niedzisiejszych, oldskulowych wrêcz.
> Takie by³y odczucia, ja tylko je przekazujê. Nie krytykujê tego, bo nie wiem
> co jest dobre. I od getrów na spodniach, przez dziewczêta nie u¿ywaj±ce w
> ogóle makija¿u do munduru i zachowuj±ce siê czasem w sposób tr±c±cy
> myszk±... Nie wiem. Mo¿e dlatego te¿ wiele teorii do mnie zupe³nie nie
> trafia³o.

G00rku, jako geograf-kartograf, urbanista i funkcjonariusz dzia³u Archeo
naszego HBI przypomnê Ci nie po raz pierwszy, ¿e Szmulki by³y na Pradze
wcze¶niej ni¿ Targówek ;-)
Te¿ jestem ch³opak z Pragi, i u nas w szczepie kwestie nienoszenia przez
dziewczyny makija¿u czy du¿ych kolczyków do munduru albo spinania
w³osów, s± zupe³nie nienowe. Podejrzewam, ¿e bardziej to kwestia
w³asnego pojêcia o harcerskim stylu, tradycji :-P lub te¿ w ogóle tego,
na co zwraca uwagê kadra. A getry na spodniach nosi³y np. 260-tki, wiêc
te¿ ca³kiem praskie. S³u¿ê zdjêciami w razie potrzeby. Po raz kolejny
potwierdza siê wiêc, ¿e hufiec nasz bardzo ró¿norodny...
Wiêc Ty siê tu Prag± nie podpieraj, a i z Mokotowem zwady nie szukaj :-P

Smyrwa